-
Zwroty i Reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawdo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Pamiętaj, że takowe oświadczenie należy nam dostarczyć do 14 dni od otrzymania towaru, czyli momentu zawarcia, dopełnienia umowy
Należy pamiętać o zachowaniu paragonu, bądź faktury VAT wraz z oryginalnym pudełkiem, który jest niezbędny w wszelakich procesach odstąpienia od umowy!
Od umowy możesz odstąpić, składając nam stosowne oświadczenie „Formularz zwrotu towaru”, kopię takowego oświadczenie należy przesłać do nas drogą mailową na adres mailowy: b2b.eliq@gmail.com
Jeśli zwracana rzecz nie spełnia twoich oczekiwań, podczas zwracania jej do nas, nie może ona zawierać jakichkolwiek śladów eksploatacji, czyli w przypadku wszelakich sprzętów folia zabezpieczająca nie może zostać zerwana, oraz opakowanie nie może być otwarte, także zamówiony produkt nie może być w żaden sposób używane
W przypadku płynów plomba w postaci akcyzy, bądź też butelce nie może zostać zerwana
Do zwracanego towaru należy zawrzeć paragon zakupu, bądź fakturę VAT, w przeciwnym wypadku można liczyć się z negatywnym rozpatrzeniem odstąpienia od umowy
Zwracany towar podczas wykonywania zwrotu, zarazem odstąpieniem od umowy, należy starannie zapakować zawierając w opakowaniu „Formularz zwrotu towaru” (którego kopię uprzednio zamieszczamy na mailu w celu informacji, wraz z uzupełnieniem go ręcznie), oraz Paragon, bądź Fakturę VAT, wraz z zwracanym towarem, oryginalnym/i opakowaniem/ami
Towar należy odesłać na adres:
E-LIQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Kochłowice 6a
Kochłowice, 46-220
+48 728 679 980
Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem!
Czas rozpatrywania zwrotu, odstąpienia od umowy zawartej na odległość liczona jest od dnia otrzymania paczki na wyżej wymieniony przez nas adres
Zazwyczaj trwa to do 3 dni roboczych, lecz może się to wydłużyć ze względów natłoku wszelakich prac, bądź przesyłek zwrotnych, maksymalny czas rozpatrywania deklarujemy do 14 dni roboczych
Uszkodzony, bądź wadliwy towar?
Jeśli Ty, jako Klient otrzymałeś z naszego sklepu produkt, który nie działa, bądź jest uszkodzony fabrycznie, zadbamy o to byś był zadowolony z jakości pełnionych przez nas usług, gdyż udzielamy na każdy sprzęt elektroniczny, zarówno jak i wszelakie akumulatory gwarancję na 6 miesięcy od momentu otrzymania produktów, czyli momentu zawarcia, dopełnienia umowy!
Należy pamiętać o zachowaniu paragonu, bądź faktury VAT wraz z oryginalnym pudełkiem, który jest niezbędny w wszelakich procesach reklamacyjnych!
Reklamacje rozpatrujemy tylko i wyłącznie w przypadkach usterek w wszelakiej elektronice!
Nie ponosimy odpowiedzialności za przeciekające, bądź pękające kartridże, gdyż informujemy jawnie na naszej stronie o produktach w których takowe sytuacje mogą występować!
Przed wysłaniem do nas reklamowanego produktu, warto nas zapytać drogą mailową pod adresem: b2b.eliq@gmail.com czy takowa wada jest poddawana reklamacji, oraz czy jest jakikolwiek sens reklamowania danego produktu, dołożymy wszelkich starań byś był zadowolony z pełnionych przez nas usług, oraz obsługi, gdyż w wielu przypadkach występuje nieprawidłowe użytkowanie produktu, typu błędnie dobrane wartości WAT, o wiele niższe niż te które preferuje producent, bądź nieprawidłowo włożone akumulatory, bądź niedokręcony prawidłowo atomizer, udzielimy wszelakich wskazówek, a w konieczności zlecimy faktyczne reklamowanie produktu do nas.
W związku z wadą możesz żądać Obniżki ceny, bądź wymiany towaru na nowy, czyli równoznaczność z wymianą na towar wolny od wad
Zwracany towar podczas wykonywania zwrotu, zarazem formularzem reklamacyjnym, należy starannie zapakować zawierając w opakowaniu „Formularz reklamacyjny” (którego kopię uprzednio zamieszczamy na mailu w celu informacji, wraz z uzupełnieniem go ręcznie), oraz Paragon, bądź Fakturę VAT, wraz z zwracanym towarem
Towar należy odesłać na adres:
E-LIQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Kochłowice 6a
Kochłowice, 46-220
+48 728 679 980
Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem!
Proces reklamacji trwa zazwyczaj do 3 dni roboczych, lecz może się to wydłużyć ze względów natłoku wszelakich prac, bądź przesyłek zwrotnych, również może się ten czas wydłużyć z powodu otrzymania dokładnych informacji od producenta, czy takowa wada podlega reklamacji, także maksymalny czas rozpatrywania reklamacji jaki deklarujemy to do 14 dni roboczych
Podczas rozpatrywania reklamacji sprawdzamy spójność produktu z zamówieniem do czego jest nam potrzebna faktura VAT, bądź paragon, oraz całą wadę opisywaną w Formularzu reklamacyjnym, sprawdzamy, testujemy dokładnie pod wszelakimi kątami reklamowany produkt, jeśli wada nie występuje przez cały okres testowania, uznajemy reklamacje za rozpatrzoną w sposób negatywny, natomiast jeśli takowa wada występuje, staramy się ją naprawić, w konieczności jeśli wada nie jest istotna proponujemy obniżkę towaru w postaci Kodu rabatowego/Punktów lojalnościowych/Zwrocie na konto, jednak gdy produkt posiada istotną wadę wymieniamy towar na rzecz wolną od wad, co równoznaczne jest z otrzymaniem nowego produktu.
Dodatkowo, gdy wada jest niestosowna, kontaktujemy się z Tobą, czyli naszym klientem w celu wyjaśnień dokładnej zasady działania sprzętu również w takowym przypadku klient jest zobowiązany pokrycia przesyłki zwrotnej, natomiast w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji podejmujemy dalsze działania, gdy wymieniamy produkt na nowy wolny od wad tworzymy śledzenie przesyłki zwrotnej, co równoznaczne jest z informacją mailową na temat nadania przesyłki zwrotnej na koszt naszego sklepu!
Otrzymałeś błędne, bądź wybrakowane zamówienie? Nic straconego!
Opisz nam sytuacje drogą mailową pod adres: b2b.eliq@gmail.com , zawrzyj tam wszelakie informacje takie jak numer zamówienia, oraz opisz dokładną niezgodność, najlepiej umieść tam wszelakie informacje na temat otrzymanych produktów itd.
W przypadku wybrakowanego zamówienia, najczęściej stosujemy dosłanie produktu w kolejnym zamówieniu (Po uprzednim poinformowaniu nas drogą mailową w korespondencji o której informowałeś nas jako Klient o występujących nieścisłościach związanych z zamówieniem), bądź w konieczności natychmiastową wysyłkę, zwrot w postaci punktów lojalnościowych/kodu rabatowego/zwrotu na konto.
Każdy towar, który wyjeżdża z naszego magazynu jest starannie, oraz ostrożnie pakowany pod wszelakim nadzorem, dbamy o to by towar, który trafia do naszych klientów był zabezpieczony z jak największą dokładnością!
Przy odbieraniu paczki z dłoni kuriera poproś o możliwość odpakowanie jej, przy nim, natomiast gdy widzisz wszelakie uszkodzenia, bądź zalania widoczne „gołym okiem”, wymagane jest sporządzenie, protokołu szkody, oraz przesłanie go do przewoźnika
W przypadku odbierania paczki z Paczkomatu, bądź z automatu na paczki sporządź wszelakie zdjęcia, nagrania podczas odbierania przesyłki, oraz sporządź protokół szkody, oraz prześlij go do przewoźnika